Комунальний заклад освіти
"Дніпропетровський
навчально-
реабілітаційний
ЦЕНТР №1"
Дніпропетровської обласної ради"

Доповіді
Компетентнісний підхід до організації виховної діяльності
Мошура Л.В.
Сучасні здоров'язбережувальні технології в навчально-виховному процесі. Живіло Л.А.
Роль сім’ї у вихованні дітей з ОП.
Позакласна робота спрямована на соціалізацію дітей .
Вплив естет. виховання на реабілітацію вихованців спец. школи.
Шляхи оптимізації соціальної адаптації дитини з ОП
Сучасні методи виховання в спеціальній школі.
Можливості розвитку, корекції, освіти та соціалізації дітей з ООП
Соціальна адаптація – передумова успішного навчання дітей з ООП.
Формування життєвої компетентності учнів з ООП в сучасних умовах.
Соціалізація дитини
з ООП в умовах НРЦ
Віцентій Ю.В.
Інноваційні технології виховання патріотизму дітей в умовах спецшколи.
Боровик К.В.
Формування в учнів культури поведінки та спілкування.
Пирогова Н.П.
Інноваційні виховні технології – шлях до формування творчої особистості учня.
Дубовська К.С.
Сучасні підходи до організації корекційної та виховної діяльності з дітьми з ООП
Івахненко Є.В.
Вимоги до особистості
вихователя
Мошура Л.В.
Підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Красницька Т.Я.
"Соц. адаптація - передумова успішного навчання дітей з ООП.
Бойчук Ю.В.
«Патріотичне виховання та корекція розумових недоліків"
Боровик К.В.
Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в виховній групі
Івахненко Є.В.
Розвиток творчих здібностей дітей з ООП в ході гурткової роботи.
Івахненко Є.В.
Роль сім’ї в процесі інтегрування дитини з ООП в
соціокультурне середовище
Мошура Л.В.
Проблеми адаптації та соціалізації дітей з ООП, шляхи та методи їх вирішення.
Дубовська К.С.
Інтерактивні виховні технології – шлях до формування творчої особистості учня.
Корнієвська М.К.
Особливості особистісного прийняття батьками дітей з ООП.
Кравець Л.С.
Використання гри для успішної соціалізації
дітей з особливими освітніми потребами.
Живіло Л.А.
Виховання свідомої дисципліни і культури
поведінки учнів з ООП.
Пирогова Н.П.
Психологічні проблеми сімейного виховання дітей з ООП. Кравець Л.С.
«Соціальна реабілітація і трудова адаптація учнів з ООП».Бельмас Т.В.
Національно – патріотичне виховання дітей з ООП
Уманська А.В.
Дидактичні ігри, як засіб
всебічного розвитку
дітей з ООП
Живіло Л.А.
Теоретичні та практичні аспекти формування творчого потенціалу дітей з ООП.
Красницька Т.Я.
Соціалізація дітей
з ООП.
Красницька Т.Я.
Формування творчої особистості школяра з ООП.
Дворниченко Д.С.
Профілактика
негативних проявів
в поведінці дітей з ООП
Пирогова Н.П.
“Головні складові компетентності вихователів”
Бельмас Т.В.
Комунікативна компетентність
Пирогова Н.П.
Здоров’язберігаючі компетентності
Живило Л.А.
Поради батькам дітей з ООП
Гушевата Г.М.
Знайомство з основними положеннями компетентністного підходу
Мошура Л.В.
Життєві компетентності
Уманська А.В.
Розвиток творчих компетентностей
Дворниченко Д.С.
Компетентнісний підхід до виховання дітей, як умова соціалізації особистості.
Красницька Т.Я.
Взаємодія з батьками під час виховання у дітей життєвих компетентностей
Гушевата Г.М.
Компетентностний підхід до розвитку творчих здібностей дітей.
Дворниченко Д.С.
Особистісно-соціальний розвиток дітей .
Різченнко Я.В.
Формування загальнолюдської культури та духовно – моральних компетентностей.
Уманська А.В.
Методи та форми роботи , спрямовані на виховання компетентного ставлення до свого здоров’я.
Живило Л.А.
Компетентнісний підхід до організації виховної діяльності в спеціальній школі. Мошура Л.В.
Сучасні здоров'язбережувальні технології в навчально-виховному процесі
Живило Л.А.