top of page

    Творча дитина -          успішна країна!!!

   Творчість, в будь якому її прояві, окрилює дитину з особливими потребами, наповнює відчуттям повноти життя, суголосності з оточуючим світом.

   На думку світових фахівців, саме це є головним критерієм  переживання справжнього  щастя.

   Діти розуміють красу навколишнього світу і здатні творити вже в ранньому віці.  Тим більше це стосується нашого центру,  де малеча з обмеженними можливостями має тонкий хист до проявів творчості в багатьох напрямках  і виявляє неабиякі таланти, звичайно, за підтримкою та допомогою дорослих.

    Творчість може бути не тільки образотворчою або музичною .

    Існують:  наукова, технічна, літературна, ігрова, навчальна, побутова, ситуаційна, комунікативна, т.і. 

    У реальному житті ми маємо справу переважно з комбінацією всіх видів  дитячої творчості.

Українські забавки – улюблені творчі національні свята малечі в нашому закладі.

       Дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання  в нашому реабілітаційному центрі.  Максимальна абілітація  та повноцінний розвиток  творчого  потенціалу  особливої  дитини  досягаються  за  умови  дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.

     

     Перед школою завжди стоїть головна мета: створити умови для формування особистості, спроможної до творчості та готової приймати корисну участь в  сучасному виробництві. Отже початкова школа, яка є фундаментом майбутнього, повинна бути зорієнтованою на розвиток творчих здібностей.

Сьогодні заняття з ритмики - завтра виступи на великій сцені!

 

       Творчі майстерні для дітей з особливими освітніми потребами мають велике корекційне значення для всебічного розвитку та соціалізації.

А малювати крейдою на асфальті подобається всім дітям без винятку!

    Гурткова робота є одним із найефективніших шляхів розвитку  творчо спрямованої особистості.

В закладі функціонують спортивні , вокальні, танцювальні, комп'ютерний, народно-ужиткові  гуртки;

також працюють гуртки: з художнього оброблення деревини, бісероплетіння, моделювання, вишивання, оригамі, квілінгу, образотворчого мистецтва.

 

       Всі результати творчої діяльності вихованців знаходять своє відображення  на виставках закладу та на загальних святах центру. 

         Розвиток творчої особистості засобами мистецтва був і залишається

 однією з актуальних проблем виховання школярів з особливими потребами. Особливу роль в цьому відіграють уроки з художньої праці.

     А найкращі витвори мистецтва та номери художньої самодіяльності заслуговують на честь     

 бути представленими на конкурсах та фестивалях  міського, обласного та державного значення.

bottom of page