Комунальний заклад освіти
"Дніпропетровський
навчально-
реабілітаційний
ЦЕНТР №1"
Дніпропетровської обласної ради"
Творча дитина - успішна країна!!!
Творчість, в будь якому її прояві, окрилює дитину з особливими потребами, наповнює відчуттям повноти життя, суголосності з оточуючим світом.
На думку світових фахівців, саме це є головним критерієм переживання справжнього щастя.
Діти розуміють красу навколишнього світу і здатні творити вже в ранньому віці. Тим більше це стосується нашого центру, де малеча з обмеженними можливостями має тонкий хист до проявів творчості в багатьох напрямках і виявляє неабиякі таланти, звичайно, за підтримкою та допомогою дорослих.
Творчість може бути не тільки образотворчою або музичною .
Існують: наукова, технічна, літературна, ігрова, навчальна, побутова, ситуаційна, комунікативна, т.і.
У реальному житті ми маємо справу переважно з комбінацією всіх видів дитячої творчості.
Перша спроба | Малюю з вихователькою | До, ре, мі... |
---|---|---|
А я буду жабкою! | Музичні посиденькі | Вперед, на велику сцену! |
А де наш диригент? | Ура! Я створив аплікацію! |
Уявний борщик. | А я зараз -справжня кухарка! | Помінялися ролями... |
---|
Українські забавки – улюблені творчі національні свята малечі в нашому закладі.
Як варили ми кулєш. | Українка я маленька. | Весела толока. |
---|
Дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання в нашому реабілітаційному центрі. Максимальна абілітація та повноцінний розвиток творчого потенціалу особливої дитини досягаються за умови дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.
Перед школою завжди стоїть головна мета: створити умови для формування особистості, спроможної до творчості та готової приймати корисну участь в сучасному виробництві. Отже початкова школа, яка є фундаментом майбутнього, повинна бути зорієнтованою на розвиток творчих здібностей.
Креативна ручна праця. | Калина - символ України. | У кого краще вийшло? |
---|
Сьогодні заняття з ритмики - завтра виступи на великій сцені!
Балетні вправи. | Елементи художньої гімнастики. | У кого краща постава? |
---|
Творчі майстерні для дітей з особливими освітніми потребами мають велике корекційне значення для всебічного розвитку та соціалізації.
"Пальчикове" малювання | Намалюймо світ... |
---|---|
Наш настрій |
А малювати крейдою на асфальті подобається всім дітям без винятку!
Поділили крейду | Я малюю рідну хату | Мої мрії |
---|---|---|
Треба постаратися | Український дивограй |
Гурткова робота є одним із найефективніших шляхів розвитку творчо спрямованої особистості.
В закладі функціонують спортивні , вокальні, танцювальні, комп'ютерний, народно-ужиткові гуртки;
також працюють гуртки: з художнього оброблення деревини, бісероплетіння, моделювання, вишивання, оригамі, квілінгу, образотворчого мистецтва.
Творчі ігри | Гурток з футболу | Танцювальні будні |
---|---|---|
Готуємось до виставки | Баскетбол, це - також творчість! | Ритмічні вправи |
Я сам створив свій світ | Важко тренуватись - легко виступати | Колективна робота |
Всі результати творчої діяльності вихованців знаходять своє відображення на виставках закладу та на загальних святах центру.
Розвиток творчої особистості засобами мистецтва був і залишається
однією з актуальних проблем виховання школярів з особливими потребами. Особливу роль в цьому відіграють уроки з художньої праці.
Теорія дуже важлива | У кожного своя справа | Результат - затишок та краса |
---|---|---|
Плетемо, як в давнину | Майбутні майстрині | Погодьтеся, цим можна пишатись! |
А найкращі витвори мистецтва та номери художньої самодіяльності заслуговують на честь
бути представленими на конкурсах та фестивалях міського, обласного та державного значення.
На областній виставці | Гордість України | На обласному фестивалі "Мама+Я" |
---|---|---|
Всі костюми - своїми руками ! | На великій сціні | Новорічні виступи |
Виставка на День захисту дітей |