Декоратвно-ужиткове мистецтво

     Треба розбудити в душі особливої дитини художника, бажання приєднуватися до красивого, важливого цікавого, хотіння своїми руками створити ту чи іншу річ. Моральне і духовне повинно виховуватись в дитині поруч з вихованням національного і патріотичного.

     Засоби художньої праці дають для цього дуже великі можливості і задача педагога-дефектолога зачепити саме ті тоненькі струни душі особливої дитини, які розбудять в ній бажання працювати сьогодні, вирости і досягти такого рівня соціалізації, щоб стати опорою своєї майбутньої сім’ї, хорошим працівником, не споживачем, а творцем, надійним другом, добрим сусідом, стати корисним членом спільноти великого українського народу, достойним громадянином вільної України.                                                  А.С.Марченко,

                                                                      вчитель художньої праці Центру

Творчий процес в майстерні Центру
Колекції дитячих робіт як результат
кропіткої праці вихованців