Доповіді, статті, звіти.

Психологічний комфорт

у навчанні та вихованні,

як умова ефективної соціалізації вихованців.

Акустична дисграфія

Комплексний підхід в корекції порушень мовлення у дітей та підлітків.

Корекційно- розвиваюча робота з дітьми з використанням інтерактивних комп'ютерних технологій.

Стимуляція мовленнєвої активності у безмовних дітей.

Розвиток мовлення учнів

з особливими освітніми потребами

 як умова їх успішної соціалізації

Результати діагностики учнів, які наново прибули в 1 клас та рекомендації щодо розвитку їх зв’язного мовлення.

 "Шляхи підвищення ефективності логопедичного впливу щодо до видів мовленнєвих порушень"

Доповідь

Ковальової Н.О.

Інноваційні методи в логопедичній практиці.

Доповідь Яцук М.Б.

Розвиток фонематичного сприйняття як складова ефективного становлення мовленнєвої діяльності учнів з ООП

Ковальоваї Н.О.

Результати діагностики учнів, які наново прибули в 1 клас .Доповідь

Ковальової Н.О.

Корекційна логопедична робота з дітьми дошкільного віку із ЗНМ.

Доповідь Яцук М.Б.

Шляхи оптимізації навчально-виховного процесу в напрямку соціального розвитку дошкільників з ООП.

Доп.Куплюацької Г.М.

Напрямки корекційної роботи з дітьми дошкільного віку з алалією.

Куплювацька Г.М.

Формування мовленевої комунікації

 молодших школярів на уроках

розвитку зв’язного мовлення

«Школа, сім’я, дитина:

аспекти

соціально-психологічного здоров’я».

Права та обов’язки педагогів

щодо соціального захисту дітей.

Гусак Л.А.

Підвищення ефективності у становленні фонематичного слуху учнів з особливими освітніми потребами.
Ковальова Н.О.

Корекція дислексії у молодших школярів
з особливими освітніми потребами.
Гамій Н.В.

«Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку із ЗНМ»
Куплювацька Г.М.

Методи розвитку та корекції розуміння зверненої мови у дітей з ІП. Нікітіна Я.О.

Здійснення   соціально-правового захисту дітей,

які потрапили в складні життєві обставини

Гусак Л.А.

Перша психологічна допомога

Дев'яткіна І.В.

Як подолати ехолалію у дитини з аутизмом.

Тройнова І.В.

Підвищення ефективності

взаємодії з батьками дітей

з ООП Гусак Л.А.

Нова Українська школа

Дев'яткіна І.В.

 Порушення голосу. Етіологія. Класифікація.

Ковальова Н.О.

 Розвиток тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій

Красницька О.І.

ПТСР

Дев'яткіна І.В.

Конспекти занять.

Автоматизація звуку [с] в словах, реченнях.

Автоматизація звуку [ш] в словах, реченнях.

Лексична тема «Наш дім».

Автоматизація звуку [з] в словах, реченнях.

Автоматизація та диференціація звуків [с-ш].

     Автоматизація        звука «л» в

прямих складах, словах, реченнях.

Диференціація       звуків «л-ль» у

словах, реченнях, текстах.

Комплекс вправ для заняття з лікувальної фізкультури.

"Свійські тварини та їх дитинчата"

Конспект Яцук М.Б.

Диференціація звуків [з] – [ж] у складах, словах.

Конспект Ковальової Н.О.

Підгрупове логопедичне заняття в групі дітей з

ЗПР з елементами казкотерапії.

Конспект Куплювацької Г.М.

 Заняття

з розвитку мовлення за українською народною казкою «Рукавичка»

«Хто в рукавичці живе?"

Яцук М.Б.»

Автоматизація звуку [Л]

 в складах, словах.

Гамій Н.В.

«Подорож у казкову країну»
Куплювацька Г.М.

Професії. Кому що потрібно для роботи.
Нікітіна Я.О.

Правила спілкування.
Гусак Л.А.

Профілактика та корекція

порушень постави

Гусак Л.А.

"Світ моїх почуттів"

Дев'яткіна І.В.

Заняття
з арт-терапії

"Зима"
Воробей А.І.

Заняття
з розвитку мовлення

"Зимові забави з Сніговиком"
Куплювацька Г.М.

 Логопедичне заняття
"Завдання від мишки Шуши"
Пітько О.С.

Логопедичне заняття
"Наші улюблені свійські тварини"

Яцук М.Б.

 Шоу-гра
"Свято закоханих"
Пітько О.С.

Заняття
з розвитку мовлення

"Свійськи тварини"
Куплювацька Г.М.

Цікава мандрівка до країни звуків.

Ковальова Н.О.

Зима.

Буква та звук Р.

Тройнова І.В.

"Моя поведінка"

Дев'яткіна І.В.